מועצת העיר מביעה אי-אמון בתאגיד "מי מודיעין"

החמקנות וההתנהלות הציבורית התמוהה של "מי מודיעין" במספר אירועים שונים גרמו למועצת העיר – שדנה אמש בדוח הועדה בנושא חשבונות המים – להביע אי אמון ב"מי מודיעין" ולהחליט פה אחד על פניה לראש הרשות הממשלתית למים וביוב בבקשה להקמת ועדה מקצועית בלתי תלויה לבדיקת "מי מודיעין". על התהליך ניצח בכישרון רב ראש העיר, משה ספקטור.

אתמול התקיימה ישיבת מועצה מן המנין, ממנה נעדרו אמנון מרחב, יואב טל, יוסה ירמיהו, ועמיקם אורן שעזב בהפגנתיות את הישיבה לאחר שהצעתו לסדר בנושא כביש 11/12 הורדה מסדר היום בראשית הישיבה. הנושא המרכזי שנדון בישיבה היה הדוח של חבר המועצה מאיר דנינו בנושא חשבונות המים של "מי מודיעין". כזכור, בעקבות תלונות תושבים על חשבונות מים גבוהים העלה דנינו הצעה לסדר בישיבת המועצה בחודש יולי 2007, בעקבותיה סוכם על מינוי ועדת בדיקה של שני חברי מועצה, מאיר דנינו ומויש לוי, אשר תבדוק את תלונות התושבים.

בתום ארבעה חודשים הוגש לבסוף הדוח שאת עיקריו ניתן לקרוא כאןבדיון שהתקיים אתמול בישיבת המועצה הציג מאיר דנינו את עיקרי הממצאים וההמלצות, שלדעתי היו שטחיות ופופוליסטיות. כך למשל טען דנינו כי נטל ההוכחה צריך לעבור מהצרכן לתאגיד "מי מודיעין" וכי במקרה של חיוב מעל הממוצע כאשר הצרכן לא הוכיח שהיתה נזילה אזי "מי מודיעין" צריך לשלם את החריגה (וכי איזה תמריץ בדיוק יהיה לצרכן להראות שהיתה נזילה?) וזאת בניגוד מפורש לתקנות המים הממשלתיות. דנינו טען כי גורם מרכזי לחשבונות מים מופרזים הן הבועות הנוצרות בהחלפת הצנרת ובחיבור צנרת חדשה – וזאת מבלי שביסס טענה זו. כמו כן הציג דנינו נתונים לפיהם צריכת המים הממוצעת למשפחה עלתה ביותר משישה אחוז בשנה האחרונה. בשורה התחתונה דנינו טען ש"מי מודיעין" עושקת את תושבי מודיעין, בין אם היא מתכוונת לכך ובין אם לאו.

מויש לוי הסביר שהוא סירב לחתום על הדוח משום שלדעתו המסקנות וההמלצות בדוח לא היו מבוססות ולא היתה תשתית עובדתית התומכת בהם. לוי במיוחד חלק על המלצתו של דנינו שבמקרה של חריגה מהחיוב החודשי הממוצע של הצרכן אזי "מי מודיעין" הוא זה שיממן את החריגה. לוי הדגיש כי אין לוועדה את הכלים המקצועיים והידע הטכני לבדוק את התלונות לעומק ולהגיע למסקנות אופרטיביות, אולם מבדיקת התלונות הן בהחלט מחייבות בדיקה מעמיקה יותר. מויש הביע את דעתו שאין לעצור כאן אלא יש צורך בוועדת בדיקה מקצועית של רשות הממשלתית למים ולביוב, שיש לה את הכלים המקצועיים והיכולת להשוות לנעשה בתאגידים אחרים.

בעיה מרכזית עליה הלינו גם דנינו וגם לוי היא על חוסר שיתוף הפעולה של "מי מודיעין"  עם עבודת הועדה, ועל כך ש"מי מודיעין" התחמקו בתואנות שונות מלספק לוועדה את הנתונים שהם ביקשו. רק לאחר שהדוח הוגש התקבלה התייחסות של "מי מודיעין" לחלק מבקשות המידע שהועברו אליהם בארבעת החודשים שלפני כן. התנהגות חמקנית זו מאוד מזכירה את ההתנהלות החמקנית של "מי מודיעין" שתיארתי בפוסט שדן בפרשיית רכב היוקרה של מנכ"ל "מי מודיעין" בפוסט שכותרתו "ירון רן החמקן".

יוסי בר-דוד התייחס לכך שהחוק מחייב ששעוני המים יוחלפו מדי שש שנים ואילו במודיעין מעולם לא בוצע מהלך החלפה של שעוני מים ולכן יש בתים עם שעוני בני 10-12 שנה (שלא לדבר על בתים במכבים-רעות עם שעונים הרבה יותר ישנים). בר-דוד התייחס גם לפרשיית מספר חיוג החינם ש"מי מודיעין" אמורה היתה לספק ללקוחותיה, וסבר שהסך המצטבר של הבעיות מצביע על בעייתיות ציבורית בהתנהלות "מי מודיעין". סיגלית הנדשר-פרקש הביעה ביקורת על המסקנות של דנינו, אך למרות שהיא חברת סיעתו של ירון רן, מנכ"ל "מי מודיעין", הנדשר-פרקש מצאה גם היא לנכון לרשום הערה ל"מי מודיעין" על צורת הטיפול והגישה שלהם כלפי המתלוננים.

עופר גלנץ, שקיבל את רשות הדיבור לאחר סיגלית הנדשר-פרקש, הרחיב בסוגיה זו:

אני לא מבין בשעוני מים, אך כולנו מבינים יותר בנושא של התנהגות ציבורית. סיגלית אני מסכים עם הדברים שאמרת, לדעתי היית היום עדינה, אני מדגיש היום היית עדינה [צחוקים בקהל], בכך שמה שצריך לדרוש מ"מי מודיעין" זה שיתחילו להתנהג בצורה אחרת לחלוטין מצורת ההתנהגות. לא יעלה על הדעת שועדת בדיקה של העיריה תפנה אליהם ובכל מיני התחמקויות פורמליות הם לא נותנים להם את הנתונים. זה עלה בעבר בנושאים אחרים, היה איזשהו סיפור עם הרכב של המנכ"ל, עם יואב טל שביקש כל מיני נתונים ולא קיבל,  משהו שם מתנהל בצורה ש… לא יודע, כאשר ממני מסתירים אז אני אומר שכנראה יש סיבה להסתיר.

חייבת לצאת מכאן אמירה מאוד ברורה של מועצת העיר, לקרוא את "מי מודיעין" לסדר בענין הזה של התנהלות שקופה מול הציבור. זו לא חברה פרטית, זו חברה ששייכת לעיריית מודיעין ולתושביה, והם צריכים להתנהל כמו חברה שכזו ולא כמו חבורה של אנשים שכל הזמן מסתירים דברים.

היועצת המשפטית של העירייה הסבירה את המעמד המיוחד של "מי מודיעין" במסגרת רשות המים, והיא הבהירה ש"מי מודיעין" אינה דומה לחברה הכלכלית למודיעין שהיא כפופה למועצת העיר. מנכ"ל העירייה יורם כרמון – שהוא דירקטור הן בחכ"ל והן ב"מי מודיעין" – הרחיב בעניין והסביר שבעוד שבחכ"ל הנאמנות שלו בכדירקטור היא קודם כל לעירייה ורק אח"כ לחכ"ל, ב"מי מודיעין" הנאמנות שלו היא קודם כל לתאגיד ורק אח"כ לעירייה. כרמון הסביר שבעתיד לא יוכלו להיות דירקטורים ב"מי מודיעין" שהם בתפקידים בכירים בעירייה כדי שהם לא יהיו בניגוד עניינים.

כרמון תיאר את תהליך הטיפול בדוח של דנינו מאז שהוא הוגש ב-26.11.07:

"יואב טל הציע שהדוח בכל מקרה יועבר לממונה האחראי ברשות כדי שגורם מוסמך ובלתי תלוי יתן את התייחסותו. המנכ"ל ירון רן העביר את הדוח ב-4.12.07 לרגולטור, מר שלמה דולברג, שלא עשה עם זה דבר – הייתי אצלו בפגישה לפני כשבוע. מי שאחראי הוא פרופ' אורי שני, ראש הרשות הממשלתית למים ולביוב, העברתי לו את הדוח… ונדרוש ממנו שיקים וועדה.

אגב, ראש העיר בעבר, לפני כחודשיים, לאור גם הערות שהעיר אותן עופר גלנץ, פנה למשרד הפנים, ודרש שמבקר חיצוני ממשרד הפנים יבדוק את הענין. היתה ביקורת חיצונית, לא קיבלנו עדיין את התוצאות… גם אנחנו רצינו לבדוק דברים כאלה.

במלים אחרות, ראש העיר – בשקט, והרחק מאור הזרקורים – לא עבר לסדר היום על ההתנהלות החמקנית של ירון רן בפרשיית רכב היוקרה שהוא ארגן לעצמו.

ספקטור סיכם את הדיון:

מאיר, אני רוצה לחבר את מה שאתה אמרת עם מה שמויש אמר, ותהיה הצעה שלכם עם מה שיורם אמר. אני אמרתי שאז לא יכולתי לחיות עם זה, פניתי למנכ"ל משרד הפנים והוא שלח את דולברג עם מבקר שלא קיבלנו עדיין את חוות הדעת. אבל אני מציע שתפנה בכל אופן לפרופ' שני שהוא יקים ועדה מקצועית כפי שאתה דיברת ומויש דיבר. אז שתהיה הצבעה פה אחד כדי שנביא את זה שמועצת העיר החליטה פה אחד, לפנות אליך [לפרופ' שני] ולבקש שתעשה את הבדיקה הזו דרך ועדה מקצועית.

הצעתו של ספקטור אושרה פה אחד.

חבל מאוד שירון רן הצליח ליצור אי אמון כזה כלפי "מי מודיעין" במועצת העיר עקב התנהלותו החמקנית. אגב, ספקטור – ג'נטלמן כהרגלו – לא יכול היה לסיים את הדיון הקשה הזה מבלי לתת מילה טובה לירון רן על הסדר שהוא עשה מול הקבלנים.

אני סבור שהאופן הענייני בו התנהל הדיון בנושא זה במועצת העיר מהווה תעודת כבוד למועצת העיר וחבריה. אני גם מוצא לנכון להעניק צל"ש מודיעין-ווטש לראש העיר, משה ספקטור על התבונה, הזהירות, ושיקול הדעת בהן הוא ניהל את התהליך בסיוע יד ימינו יורם כרמון – הן מאחורי הקלעים עם "מי מודיעין" והן עם משרדי הממשלה – והשכיל לנווט ולאחד את חברי המועצה, חברי אופוזיציה וקואליציה כאחד, מאחורי החלטה מוסכמת – בכלל זה את שני חברי הוועדה שלא הצליחו להוציא תחת ידיהם דוח מוסכם.

ספקטור, כל הכבוד לך!

Share

____________________________________________________________
נהניתם מהפוסט הזה? שתפו אותו עם חבריכם ושכניכם באמצעות רשימות התפוצה שלכם או באמצעות פייסבוק וטוויטר באייקון share/save לעיל. ניתן להירשם כאן לקבלת פוסטים חדשים בבלוג ישירות לתיבת המייל שלכם או להתעדכן ב-RSS או ב-בפייסבוק או ב-טוויטר . אם יש לכם טיפ או מידע מעניין לתרום לבלוג אתם מוזמנים לכתוב אלי ל- watch at modiin dot us. ביחד נשפיע!

פוסטים קשורים

תגובה אחת ל“מועצת העיר מביעה אי-אמון בתאגיד "מי מודיעין"”

  1. מאת יקי: לפני 4 שנים

    להלן תגובות מבלוג המראה ב-GO443:

    שם הכותב:

    יריב 04/01/2008 08:38:08
    אימייל:

    כותרת
    אחלה ראש עיר
    תגובה

    מה שאפשר לראש העיר לנצח זה הסכמי הקואלציה שלו, זה תפקדי המנכ"לים שקיבלו אתנן ומצבעים נכון
    אם עיקם היה מקבל את המנהלת הוא היה נשאר וכביש 11/12 היה נהפל לאוטוסטרדה על שמו
    פולטיקה הכל אינטרסים
    יחד עם זאת בהחלט מסכים איתך אלה ראש עיר, ותיק, מנוסה, שועל אמיתי
    שם הכותב:

    יריב שוב 04/01/2008 08:39:07
    אימייל:

    כותרת

    תגובה

    השאלה היא האם הציבור הותן אימון במי מודיעין וזה כבר סיפור אחר…
    שם הכותב:

    הראל 04/01/2008 09:49:00
    אימייל:

    כותרת
    ביבס לנד
    תגובה

    אני למשל לא סובל את ביבס . ביבס הוא דמות פוליטית סוג ד כזה שמייצר הרבה רעש של עשייה כאילו. בפועל האיש לא עושה כלום. אפילו יחסי הציבור שלו דפוקים וכשהוא מספר לעיתונים כי הביא כסף לעיר ועוד סיפורי גוזמאות שכאלה אפילו העיתון מתחיל לרעוד מרוב שקרים. כי מי שמביא כסף לעיר זה משרדי הממשלה ולא ביבס . כל אריח קרמיקה שתוקן בעיר – זה ביבס.כאילו. כל מדרגה של מתנ"ס בעיר שנבנית זה ביבס.כאילו. שלא נדבר על בתי ספר שנבנים שזה ביבס . כאילו.
    חברה תבינו. ביבס הוא פוליטקאי תת רמה שישמיע לכם את מה שאתם רוצים לשמוע ולא את מה שצריך ונכון. היה לו מחנך טוב (דוד לוי) שלימד את ביבס את סודות המקצוע המפוקפק הזה . ביבס הראה אפס עשייה וכלום הצלחה . ביבס לא מתקרב למרחב.לא באמה האינטלקטואלית. לא ברמת היושרה ובוודאי שלא ברמת העשייה . אפשר להשוות את ביבס לווינרב . שניהם מדברים עם שגיאות (לאו דווקא תחביריות) והראו כלום של עשייה (בעצם ויינריב יודע לכתוב אמיילים. ביבס אני מסופק .)
    אל תשכחו שביבס נמצא אשם בניגוד עניינים כה חמור שבמדינות מתוקנות האיש היה מוצא את עצמו מחוץ למערכת הציבורית . אבל מודיעין של ספקטור רחוקה להיות מדינה מתוקנת.
    ביבס עובד בחברה למשק וכלכלה ששילשלה לקופתה ב4 שנים האחרונות (מאז שביבס מחזיק בתיק הבינוי) יותר ממאתיים מיליון שקל. החברה הזו קיבלה מהעירייה פרוייקטים ללא מכרזים (כך על פי העיתונות) , החברה הזו בנתה חלק גדול ממבני הציבור בעיר . ומי אחראי לבנייה ושיכון בעיר? מר ביבס שלנו. כל הכבוד לביבס שבונה לנו ב4 שנים ב200 מיליון ש"ח. אבל מה שהציבור לא שמע מביבס זב שביבס עובד למחייתו , מפרנס את אישתו וילדיו, משלם את המשכנתא (אולי אין לו) שלו מעבודתו ב…. חברה למשק וכלכלה . כן כן. זו החברה שביבס (כחבר מועצה) כה דאג להעסיקה לבנות בעיר מודיעין כל מיני מבנים זו גם החברה שהוא עובד בה למחייתו.
    צאו וראו מי זה ביבס !!
    ולא שהמצאתי את זה . זה כתוב בעיתון. כמעט בכל עיתון. ארצי ומקומי. משרד המשפטים הורה לספקטור להפסיק מייד עבודתו של ספקטור כמחזיק תיק הבינוי כי במדינה מתוקנת אסור לו לעסוק בכך. ביבס לא מבין למה ואיזה רע הוא עשה. ביבס התרגז על מרחב שחשף את הפרשה . מרכז ליכוד כבר אמרנו. פוליטקאי סוג ד גבר אמרנו?
    אז זה איש הציבור שלנו – ביבס .
    סך הכל ביבס איש נחמד ונעים שיחה . אבל פה מתחיל ונגמר מבנה האישיות שלו. הנהגה זה כבר רחוק מלהתאים לו.
    עכשיו שאלתם למה יקי לא כותב על ביבס ? כי ביבס זה יקי. ויקי זה ביבס .

    ב ז'ה
    י קי
    ב מתכונת
    ס הרורית .

    שנת בחירות מוצלחת לכולנו.

    שם הכותב:

    ירון (ובכלל לא רן) 04/01/2008 12:07:46
    אימייל:

    כותרת
    כל הכבוד לספקטור? הצחקתם אותי…
    תגובה

    יואב טל, יו"ר תאגיד המים לא הגיע לדיון הכי משמעותי שנעשה במועצת העיר על הארגון הכל כך בעייתי שהוא עומד בראשו. נראה לכם??? יואב טל לא השתנה . סתם דמות ציבורית שאין מאחריו כל ציבור. עמיקם אורן למשל, גם מחו"ל היה חוזר במיוחד (והיו דברים מעולם) לו נעשה דיון על מכבים רעות במועצת העיר . זה עמיקם אורן הגדול . ויואב טל? איש קטן ! שווה באמת להפיץ את הדו"ח של דנינו .
    לגבי ספקטור אני לא מבין איזה צל"ש מגיע לו בדיוק? ירון רן החמקמק , כפי שהוא נקרא כאן בפוסט, הוא יציר כפיו, בן דמותו ושותפו לקומבינות הפוליטיות של…. משה סםקטור ראש העיר . קצת היסטוריה לא תזיק.
    ערב הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר – נובמבר 2003, פורסם כי ספקטור ואנשיו סגרן דיל עם ירון רן שהפסיד בבחירות בסיבוב הראשון.
    הנה הדיל- ספקטור , בתמורה לתמיכתו של ירון רןואנשיו בו, יעניק לו את המנכלו"ת של….. תאגיד המים.לא פחות ולא יותר !!! פשוטו כמשמעו. במילים אחרות ספקטור קיבל את כסא ראשות העיר ונהנה ממעמדו כראש העיר בזכות האתנן שהעניק לירון רן בדמות ג'וב עתיר הכנסה.
    אז איזה כל הכבוד בדיוק מגיע לספקטור ? אותו ספקטור אגב העניק את תפקיד יו"ר תאגיד המים ליואב טל (כן ההוא שבכלל לא ראה צורך להגיע לישיבה אתמול) בתמורה לעזיבתו של טל את עמיקם אורן. כל הכבוד לספקטור ? דחילק ! כל הבזיון לספקטור . ויש פה הרבה הרבה בזיון.
    לא נורא עןד 10 חודשים ושבוע והסיוט הזה הנקרא ספקטור-כרמון-טל-ביבס-רן ואחרים יהיה נחלת העבר וההיסטוריה השחורה של מודיעין.

    שם הכותב:

    צילה 04/01/2008 12:54:42
    אימייל:

    כותרת

    תגובה

    אני מצטרפת לצל"ש של ראש העיר
    בראש ובראשונה ג'נטלמן ואדם
    שם הכותב:

    יקי 04/01/2008 12:59:29
    אימייל:

    כותרת
    ירון, הצחקת אותי
    תגובה

    עמיקם אורן נעדר מרוב ישיבות המועצה שהתקיימו השנה. גם במרבית הישיבות בהן הוא היה נוכח, הוא היה נוכח רק בחלק מהישיבה. כך למשל בישיבה האחרונה עמיקם עזב לאחר שהצעתו המגוחכת לתת לכביש 11/12 תנאים מיוחסים ועדיפים על פני שדרות החשמונאים הורדה מסדר היום. את עמיקם אורן ממש לא מעניין לדאוג לתושבים בעניין "מי מודיעין" – כידוע זה נושא שחשוב באותה מידה גם לתושבי מכבים-רעות – וכנ"ל לא בשאר הנושאים שהיו על סדר היום של ישיבת מועצת העיר אמש. בישיבה הקודמת עמיקם אורן הודיע שמשחק הכדורסל מעניין אותו יותר וקם ועזב את הישיבה.

    בישיבה ב-4.9.07 עמיקם אורן הגיש הצעה לסדר לישיבת המועצה בנושא הכבישים, אבל הוא אחר לישיבה. ההצעה לסדר שלו הועברה לסוף הישיבה, אבל לעמיקם אורן היו דברים יותר חשובים לעשות מאשר לדאוג לתושבי מכבים-רעות, אז הוא עזב את הישיבה (אליה הוא הגיע באיחור) באמצע, הרבה לפני שהצעתו בנושא הכבישים הועלתה לדיון שוב.

    ההתנהגות של עמיקם אורן כחבר מועצה היא פשוט פארסה.

    באשר ליואב טל הוא היה באילת בזמן הישיבה, והוא יוצג בדיון ע"י עמיתו לדירקטוריון "מי מודיעין", יורם כרמון, אשר הקריא את התייחסותו בכתב של יואב טל – שהוא הראשון שיזם להעביר את הדוח להתייחסות של הרשות הממשלתית למים ולביוב. יואב טל הבהיר באופן חד משמעי עוד בישיבת המועצה בחודש יולי שעל תאגיד "מי מודיעין" להיות שקוף לציבור, יואב טל העביר מיוזמתו את דוחות הביקורת של "מי מודיעין" לעירייה למרות שהתאגיד לא מחוייב לכך, יואב טל הנחה את "מי מודיעין" לשתף פעולה ולספק את הנתונים גם לתחקיר שעשיתי בזמנו על פרשיית רכב המנכ"ל, וגם לדוח הנוכחי.

    למורת רוחו של יואב טל, מנכ"ל מי מודיעין ירון רן שם עליו פס וציפצף על נורמות השקיפות. ירון רן גם שם פס על נורמות הצניעות של ספקטור.

    לדעתי ירון רן הולך ללמוד בדרך הקשה שההתנהגות הציבורית הפסולה הזו ושימת הפס על הנחיות הממונים עליו אינה משתלמת.
    שם הכותב:

    יקי 04/01/2008 13:15:40
    אימייל:

    כותרת
    את התייחסותי להראל, הטרול של מרחב
    תגובה

    ניתן לקרוא בדף הקודם בבלוג. אין לי חשק להעתיק ולהדביק אותה גם לכאן.

    מן הראוי שצוות GO443 ימחק תגובות העתק-הדבק שאינן קשורות כלל לנושא הפוסט. מר "הראל" העתיק והדביק את אותה תגובה בשלושת הדפים האחרונים בבלוג.
    שם הכותב:

    יוני 04/01/2008 17:44:46
    אימייל:

    כותרת
    אדון עמיקם אורן
    תגובה

    לא כל כך מבין את האיש
    כאילו את מי הוא מייצג, מה הוא עושה חוץ מרעש
    מצטרף לצל"ש ראש העיר
    שם הכותב:

    ירון (ובכלל לא רן) 04/01/2008 17:57:18
    אימייל:

    כותרת
    צחוקים
    תגובה

    תאגיד מי מודיעין הינו תאגיד בבעלות מלאה של העירייה . חברי הדריקטריון ומינוי המנכ"ל הינם מינויים של ראש העיר ומועצת העיר . אם העירייה לא מביעה אמון במי מודיעין אז היא לא מביעה אמון בעצמה ועליה להתפזר . אי אפשר להתלכלך במי מודיעין ולהתנקות בישיבת מועצת העיר . זו בדיוק אותה נורמה פסולה שירון רן כל כך מייצג .
    ספקטור הביתה ושיואב טל ישאר באילת(אף אחד ממילא לא מרגיש בחסרונו או בקיומו). יורם כרמון גם הוא מינוי אומלל של ספקטור ובוודאי שאינו איש ציבור ואינו מייצג לא את הציבור ולא את אף אחד אחר . במקרה הטוב הוא מייצג את ספקטור ובמקרה הגרוע הוא מייצג את עצמו – בטח לא את התושבים והצרכנים. הציבור ישפוט את מועצת העיר הזו בעוד כמה חודשים .
    שם הכותב:

    יעקב 04/01/2008 19:33:29
    אימייל:

    כותרת
    ספקטור וכרמון מעולים
    תגובה

    משה ספקטור ויורם כרמון הם תותחים שעושים יום וליל למען העיר מודיעין. הלוואי שהצוות הזה ימשיך עוד קדנציה.הם מעולים.
    שם הכותב:

    יקי 04/01/2008 22:07:36
    אימייל:

    כותרת
    מצטרף לדעתו של יעקב
    תגובה

    יש לא מעט נושאים שאני חולק על ספקטור (ואין אדם שאני לא חולק עליו), אבל בשורה התחתונה אני חושב שספקטור ראש עיר מצוין, כרמון מנכ"ל מצוין, והצוות הזה הוא רווח נקי של העיר מודיעין כתוצאה מהאיחוד עם מכבים-רעות.

    ירון, אני מציע שבמקום לדקלם באוטומט את המנטרה האנטי-ספקטור ופרו-עמיקם שלך, תנסה להתייחס למידע שהיצגתי בפוסט הזה. ראה לעיל את ההסבר שנאמנות הדירקטורים של "מי מודיעין" היא קודם כל לתאגיד ורק אח"כ לעירייה. משמעות הדבר היא שהדירקטורים אינם יכולים (גם אם הם רוצים) להדיח את ירון רן מתפקידו כמנכ"ל בגלל שעיריית מודיעין אינה מרוצה מתיפקודו, חמקנותו במסירת מידע או מהנורמות הציבוריות שהוא מפגין. הדירקטורים חייבים לראות לנגד עיניהם את טובת תאגיד "מי מודיעין", וכל עוד אין להם סיבה לחשוב שהמנכ"ל פוגע בתאגיד או ברווחיו, הם לא יכולים להדיח אותו.
    שם הכותב:

    יוסי 05/01/2008 10:28:45
    אימייל:

    כותרת
    כרמון הוא האיש
    תגובה

    מי שמעולה זה כרמון שעושה עבודה מצוינת מאחורי הקלעים
    בלי רעש, בלי פולטיקה מלכלכת
    איש מרצוע אמיתי
    והאמת כולם מפרגנים לאנשים הלא נכונים
    כרמון איש מצווין
    שם הכותב:

    שספקטור ימשיך 05/01/2008 16:09:31
    אימייל:

    כותרת
    שספקטור ימשיך
    תגובה

    חברים יקרים מה שאנחנו צריכים במודיעין זה שמשה ספקטור ימשיך לכהן כראש עיר כשיהורם כרמון לצידו.
    עמיקם אורן קשקשן, אמנון מרחב מסדר ג'ובים לחברים, חיים ביבס חרטטן, אלכס ויינרב פנטזיונר, יגאל צדוק רשע, חרל"פ ישן בעמידה, בר-דוד מחפש כסא, מויש לוי אינטרסנט. בקיצור מה נשאר? ראש עיר אחד תותח שקוראים לו משה ספקטור.ספקטור צריך להמשיך.
    שם הכותב:

    06/01/2008 17:35:14
    אימייל:

    כותרת

    תגובה

    עכשיו שאני חושב על זה באמת שילוב מנצח כרמון וספקטור
    שם הכותב:

    דפנה 06/01/2008 21:36:37
    אימייל:

    כותרת
    יקי שלום
    תגובה

    כבלוגר ותיק שגונב לכולם את התגובות של הגולשים
    תן טיפ
    מה אני לא כותבת יפה?
    אולי אין לאנשי מודיעין חוש הומר והם ממש אבל ממש רציניים
    או שההומר שלי ירוד
    מה דף האחרון על הדתיים לא מוצלח?
    אנשים נכנסים קוראים אבל מתעצלים להגיב
    לא בסדר
    אני קןראת את כולם לסדר
    יקי תעשה לי איזה שיווק קטן, סומכת עלייך
    אולי תארח אותי אצלך בבלוג?
    אולי תכתוב קישור אליי?
    אולי תספר להם כמה אני מוכשרת?

    כבלוגרית לבלוגר סומכת עלייך אחי
    שם הכותב:

    גלעד 07/01/2008 07:36:37
    אימייל:

    כותרת

    תגובה

    סקירה מעניינית
    מצטרף לצל"ש ראש העיר שלנו
    שם הכותב:

    07/01/2008 08:30:49
    אימייל:

    כותרת
    המעומד האלמוני
    תגובה

    בו תלקק גם לי (-:
    שם הכותב:

    יקי 07/01/2008 11:52:37
    אימייל:

    כותרת
    דפנה אחותי
    תגובה

    לדעתי את כותבת משעשע מאוד ואני נהנה לקרוא את הפוסטים שלך. לפי הדפים הנצפים בבלוג שלך נראה שאיני לבד, ורבים אחרים חוזרים לקרוא את הפוסטים שלך. לו הם לא היו נהנים מן הסתם הם לא היו חוזרים.

    הפוסטים שלך עוסקים בסאטירה. הם לא מביאים מידע חדש לקוראים אלא מציגים מידע ידוע באופן משעשע. התגובה הטיפוסית לפוסט כזה זה לחייך או לצחוק, ואני מעריך שזה מה שרוב הקוראים עושים. פוסט כזה אינו מעודד בהכרח אנשים לפרסם תגובה. כמה אנשים ימחאו כפיים באמצעות תגובה כדי לתת לך חיזוק חיובי.

    אם תשימי לב לתגובות בבלוג שלי מספר האנשים שמגיבים כדי לתת לי חיזוק חיוב הוא קטן יחסית. רוב המגיבים מגיבים כי התוכן של הפוסט (או התוכן של אחד מהמגיבים) עושה להם משהו – או שהם מאוד מסכימים עם התוכן שלו או שהם מאוד מתנגדים לתוכן שלו. שימי לב שהפוסטים עם הרבה תגובות הם בד"כ כאשר נוצר ויכוח בין המגיבים.

    בשורה התחתונה, אין לך סיבה להיות מאוכזבת. הדבר החשוב הוא שאנשים נהנים לקרוא את מה שאת כותבת וחוזרים לקרוא אותך שוב ושוב. אשמח באחד הפוסטים הבאים להפנות אליך קוראים :)
    שם הכותב:

    07/01/2008 14:02:04
    אימייל:

    כותרת

    תגובה

    לראש העיר והטרולים בשכר.

    אתם יכולים להתיפיף בעשיה כביכול ולשכנע את עצמכם שאתם מתאימים להנהגה אז דעו לכם אני מחכה לרגע ולא רק אני שספקטור יעשה את התרגיל הידוע ויגיד הציבור לוחץ עלי להתמודד ןלכן החלטתי לרוץ גם הפעם לראשות העיר.
    הצעתי לך ספקטור לפרוש בזמן ולא להתבזות כפי שהתבזה שכטר ראה הוזהרת.
    כתושב מודיעין מכבים רעות אני ולא רק אני חושבים שנכשלת .

Subscribe without commenting

`

השארת תגובה