שוב תאונה מחרידה בעמק דותן מול הולמס פלייס
הבוקר חציתי ברגל את צומת עמק דותן עם כליל החורש, מול ההולמס פלייס, כאשר רעש "בום" חזק החריד את הסביבה. סובבתי את ראשי וראיתי רכב מסחרי כחול גדול מתגלגל כמה סיבובים ונוחת על רכב פרטי כסוף שעמד בתמרור עצור. הרכב המסחרי הכחול נותר שרוע על צידו. מיהרתי אליו לסייע בחילוץ הנהג, אך הוא טיפס החוצה בכוחות עצמו, ללא שריטה. מהרכב הפרטי ששמשתו הקדמית רוסקה מפגיעת הרכב המסחרי יצאה אישה שפרצה בבכי, אך גם היא היתה בריאה ושלמה. מהרכב השלישי, שנותר באמצע הצומת לאחר הפגיעה עם הרכב הכחול, גם יצא הנהג ללא פגע. רק בדרך נס התאונה הזו הסתיימה ללא נפגעים בנפש.
כך זה נראה מיד לאחר הארוע – תארו לעצמכם מה היה קורה לו היו הולכי רגל במעבר החציה הזה (הקלק על התמונה כדי להגדיל אותה):
ומהזווית ההפוכה:
כך זה נראה לאחר שהגיעו למקום כוחות ההצלה:
ומבט מקרוב – שימו לב לשמשה המחוצה של הרכב הפרטי – עוד כמה ס"מ וזה היה נגמר באסון:
שוחחתי עם נהג הרכב המסחרי הכחול שנותר במקום שעה ארוכה, מנסה להרגע לאחר שלדבריו "ראה את המוות מול העיניים". הוא אינו תושב מודיעין, והוא מספר שנכנס לצומת מכיוון הולמס פלייס מבלי שהבחין בתמרור העצור. הרכב הלבן שנסע בעמק דותן פגע בחלקו האחורי ומעוצמת הפגיעה הרכב המסחרי הכחול התגלגל ונחת על הרכב הפרטי.
זו לא הפעם הראשונה שמתרחשת בצומת זה תאונה. אני ממליץ לקרוא את כתבתו המצויינת של יהושע אשכנזי ב"מודיעין ניוז" מ-30.5.07 שכותרתה "הצמתים במודיעין הם מלכודות מוות", בה הכתובת על הקיר:
ואלה הם הצמתים המועדים לפורענות במודיעין, בהם התרחשו מרבית התאונות בשנה שעברה: עמק בית שאן-משה דיין. עמק דותן-כליל החורש. אליהו הנביא-עמק האלה, נחל געתון-עמק דותן ותלתן-עמק איילון.
המכנה המשותף של כולם הוא ברור: אלה הם הצמתים המנקזים את הרחובות המרכזיים אל כבישי העמקים הרחבים. העובדה הסטטיסטית הזו מכעיסה את פקד בר כליפא. "באף עיר בארץ לא תראה צמתים כאלה", הוא טען השבוע. "העמקים הם בעלי שני נתיבים, אליהם מתנקזים כל הרחובות בהם נוסעים הנהגים במהירות. אבל כשמגיע הנהג לצומת הוא צריך לחצות אותה על בסיס תמרור בלבד. אין לו כיכר ואין לו רמזור כפי שמקובל במקומות אחרים בארץ. אין לו פסי האטה (במפרים) ואפילו לא פסי הרעדה (פסים דקים) שקיימים כיום בכל יישוב ובכל רחוב מגורים סואן ברחבי הארץ. יכול להיות", אומר בר כליפא, "שהתכנון בעתיד אכן כולל בניית כיכרות, אבל כיום המצב הוא בלתי נסבל. מודיעין מתוכננת להיות עיר עם אוכלוסייה של 120 אלף תושבים. עומס התנועה עם אוכלוסייה בסדר גודל כזה היה גורם להאטת התנועה. אבל כאשר האוכלוסייה היא בסך הכל 70 אלף תושבים, אין התאמה בינה לבין תשתיות התנועה.
"מדובר בנהגים המגיעים מערים שונות. שם הם נהגו על פי מאפייני אותה עיר ופיתחו הרגלי נהיגה לאורך שנים. עתה הם מתנקזים כולם לעיר אחת שבה, בניגוד לערים אחרות, אין כמעט כיכרות תנועה ורמזורים", מתאר בר כליפא. "כשמגיע נהג לצומת במודיעין הוא נאלץ להתמודד עם סיטואציה לא מוכרת לו. הוא חושב שהוא רואה הכל, אבל בבת אחת הוא נאלץ להתמודד עם שדה ראייה מטעה, עם עמקים בעלי נתיבים שונים, והוא צריך לבחון בו זמנית אם רכב מגיע משמאל, מימין או מקדימה.
והנה תגובת מיכאל חרל"פ, מחזיק תיק התחבורה בעיריית מודיעין באותה כתבה:
לדברי סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, מיכאל חרל"פ, הירידה במספר התאונות והנפגעים היא פועל יוצא גם של פעילות העירייה בנושא. "בשנים האחרונות", אומר חרל"פ, "פעלה העירייה רבות להצבת רמזורים וכיכרות בעיר, דבר שהוכיח עצמו באופן מובהק. נושא העמקים הינו בעיה מאוד מרכזית במודיעין אך אין משרד התחבורה מאשר כיום התקנת פסי האטה או פסי הרעדה בצמתים עירוניים. לאחרונה", הוסיף חרל"פ, "שכרה העירייה את שירותיה של חברה חיצונית שאמורה לתת בקרוב חוות דעת מקצועית על מצב התנועה בעמקים. על הכניסות והיציאות מהצמתים, על אופן ההגעה לבתי הספר והפארקים, ועוד. מסקנות הבדיקה והמלצותיה של החברה יועברו בהמשך למשרד התחבורה".
בעירייה ובמשטרה יציגו בפני משרד התחבורה גם את הנתונים הבאים כדי להדגיש את חשיבות הסדרת התשתיות בעיר: מאז תחילת השנה ועד לחודש מאי הנוכחי, ניכרת מגמת עלייה בתאונות הקשות והקטלניות בעיר. 34 תושבים נפצעו באורח קל, חמישה נפצעו באורח קשה ואדם אחד מצא את מותו. על פי הניתוחים של פקד בר כליפא צפויה לנו החמרה נוספת של נתונים אלה בעתיד.
לא כל כך הבנתי איך בכתבה מוצג שמיכאל חרל"פ מתגאה בירידה במספר התאונות ונפגעים בעוד שבפסקה הבאה כתוב כי ניכרת מגמת עלייה בתאונות הקשות והקטלניות בעיר. וכרגיל יש את חלוקת התפקידים בין עיריית מודיעין לבין משרדי הממשלה: הדברים הטובים נזקפים לזכות העירייה, בעוד המחדלים נזקפים לחובת משרדי הממשלה.
העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
____________________________________________________________
נהניתם מהפוסט הזה? שתפו אותו עם חבריכם ושכניכם באמצעות רשימות התפוצה שלכם או באמצעות פייסבוק וטוויטר באייקון share/save לעיל. ניתן להירשם כאן לקבלת פוסטים חדשים בבלוג ישירות לתיבת המייל שלכם או להתעדכן ב-RSS
או ב-בפייסבוק
או ב-טוויטר
. אם יש לכם טיפ או מידע מעניין לתרום לבלוג אתם מוזמנים לכתוב אלי ל- watch at modiin dot us. ביחד נשפיע!
2 באוג', 2007



6 באוגוסט, 2007 בשעה 7:27
בנתונים הסטטיסטיים הנאספים ישנה אבחנה ברורה בין סוגי תאונות ותוצאותיהן.
על פי נתונים אלה אכן הייתה ירידה במספר התאונות, אך באלה שהתרחשו הייתה עליה בחומרתן. כלומר במספר הפצועים קל, קשה ובינוני.
28 באוגוסט, 2007 בשעה 1:31
להלן תגובות מהפוסט בבלוג המראה ב-GO443:
שם הכותב:
אבי 02/08/2007 16:27:28
אימייל:
כותרת
חיים ביבס האחראי על הבינוי והפיתוח
תגובה
חיים ביבס נעלם, חיים ביבס לא אחראי על הבינוי …
חייםביבס אחראי על משכ"ל ועל בינוי רק כשיש אפשרות לחיבור השם חיים ביבס להצלחות ברגע שיש כשלונות חיים ביבס לא אחראי חרלפ אחראי ספקטור אחרי שכטר אחראי אמנון אחראי חיים ביבס לא אחראי מי שהאחראי זו חברת משכ"ל מי שאחראי משרד השיכון
חיים ביבס תמיד לא האחראי
עיריית מודיעין הציגה נתונים כי הוציאה כ- 200 מליון שקל על
בינוי בתי ספר וגני ילדים מאז תחילת שנת 2003. תוך ביצוע חריגות בסך של מעל 40 מליון ₪ (20% חריגה) חריגה זו לכשעצמו מצריכה בדיקה יסודית של פעילות משכ"ל והממונה מר חיים ביבס.
שם הכותב:
02/08/2007 16:30:31
אימייל:
כותרת
תגובה
העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין – חיים ביבס) אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
שם הכותב:
02/08/2007 16:33:13
אימייל:
כותרת
תגובה
וכרגיל יש את חלוקת התפקידים בין עיריית מודיעין לבין משרדי הממשלה: הדברים הטובים נזקפים לזכות העירייה/ביבס, בעוד המחדלים נזקפים לחובת משרדי הממשלה/ספקטור/מרחב
שם הכותב:
02/08/2007 16:37:59
אימייל:
חיים ביבס האחראי על הבינוי והפיתוח
כותרת
מיהו שרלטן ?
תגובה
שרלטן הינו מתעתע, חסר אחריות, המכשיל אחרים בידיעותיו המסולפות או במומחיותו המפוקפקת. שרלטנות היא רמאות, התפארות שווא בידיעות או במומחיות.
עיתונאי הוא לא באמת עיתונאי, עיתונאי הוא תואר יקי אף פעם לא קיבל. ממש כמו שאני לא קורא לעצמי דוקטור כי אני לא, ככה גם ליקי אין זכות לקרוא לעצמו עיתונאי אני אתייחס אליו בשמו האמיתי: יקי
יקי הוא שרלטן ומגלומן המטרות והמניעים שלו הם השגת כוח והשפעה. הוא מתנגד למרחב ולגרונר ורוצה להנחיל את השלטון לביבס . במשך כל השנים הוא טורח ומנסה בכל מיני דרכים לפגוע באמנון מרחב.
למזלנו הרעיונות של יקי הם כל כך מגוחכים שרוב הפרויקטים שלו נכשלים. הם מדברים גבוהה גבוהה אבל בפועל מדובר בחלמאי.
יחד עם זאת 'יקי'- שרלטן ומניפולאטור גדול שמצליח לפעמים לנצל תמימותם של אנשים.(בכללם אני בעבר) הוא מבטיח להם הארה כשבפועל מדובר ב"טכניקות" מצוצות מהאצבע. גם המחקר שלכאורה נעשה על ידי יקי כדי לתת ביסוס כביכול מדעי, מסולף.
יקי עאלק עומק, עאלק תחכום- הכל פוזה, בינוניות, פארש
שם הכותב:
אזרח סופר מודאג 02/08/2007 17:08:25
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
למה להסית את הנושא ?
חיים ביבס נגוע בניגוד עיננינים .
משרד המשפטים הגיב שביבס צריך להתפטר .
ביבס אוחז בקרנות המזבח כאחוז אמוק ועושה כבשלו בניגוד להנחיות משרד הפנים . החלטות משרד הפנים והגוף שאמון על האינטרסים של ציבור קבע שביבס חייב להתפטר .
מה הקשר בין תאונת דרכים מחרידה ומיותרת להתעלמותו של ביבס מהוראות היועץ המשפטי לממשלה ?
כל נסיון שלך להסית את מוקד הדיון לא ייצלח .
באם ביבס לא יתפטר בתוך שבוע ימים לא תהיה ברירה ואפנה אישית למבקר המדינה שיורה לו לפנות את כסאו .
ביבס לא ירד מסדר היום !!!!
שם הכותב:
איתי 02/08/2007 17:37:23
אימייל:
כותרת
מ"מ עיריית אוזלת היד
תגובה
אם העירייה מפגינה אוזלת יד הרי שראש העיר הוא זה שמוביל את מדיניות אוזלת היד .
לראש העיר יש ממלא מקום (בניגוד עיננינים) . קוראים לו חיים ביבס .
אז יכול להיות שיש לנו מ"מ ראש עיר המפגין מדיניות של אוזלת יד בשמירה על חייהם של תושבי העיר ?
כנראה שכן…..
ביבס – תתפטר .
SOONER THE BETTER
שם הכותב:
יקי 02/08/2007 17:44:37
אימייל:
כותרת
חיים ביבס אחראי לנושא התחבורה כמו אמנון מרחב
תגובה
וההודעות הנ"ל רק ממחישות כמה שהטרולים של מרחב דפוקים בשכל.
שם הכותב:
02/08/2007 18:32:48
אימייל:
כותרת
לאזרח סופר מודאג
תגובה
כיוון שקורים דברים נוספים בעיר הזאת מלבד ניגוד העניינים במדובר של ביבס מדברים גם על עוד דברים מלבד זה , נשבר כבר הראש מהסיפור הזה תחכה לתשובה בערעור וזהו !!!
שם הכותב:
02/08/2007 19:24:53
אימייל:
כותרת
חיים ביבס האחראי על הבינוי והפיתוח
תגובה
עיריית מודיעין הציגה נתונים כי הוציאה כ- 200 מליון שקל על
בינוי בתי ספר וגני ילדים מאז תחילת שנת 2003. תוך ביצוע חריגות בסך של מעל 40 מליון ₪ (20% חריגה) חריגה זו לכשעצמו מצריכה בדיקה יסודית של פעילות משכ"ל והממונה מתאם משכ"ל מר חיים ביבס.
העבודות בוצעו לכאורה ללא מכרז באמצעות מחלקת ההנדסה הבוחרת את
הקבלן מתקשרת אתו בחוזה ומעבירה
את הכספים לקבלנים, באמצעות משכ"ל וזאת ללא מכרז – מר ביבס הממונה לשעבר מתאם משכ"ל הוא גם האחראי כיום על מחלקת ההנדסה בעיר מודיעין.
זמן קצר לפני הבחירות, שינה מר ביבס את פעילותו בחברת משכ"ל
וכך הפך הממונה שלא הצליח לעמוד בתקציב המאושר להקמת מבני החינוך בהתאם להתחייבויות משכ"ל לעיירת מודיעין לאחראי הישיר על עבודת העירייה מול משכ"ל וכמובן על התקציבים הנדרשים לכאורה לכיסוי החריגות שנוצרו כתוצאה מעבודתו של מר חיים ביבס בחברת משכ"ל
העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין – חיים ביבס) אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
שם הכותב:
02/08/2007 21:35:00
אימייל:
כותרת
תגובה
בקרוב אמנון מרחב יתפטר
בקרוב יישמו את עזראלי
בקרוב תהיה תעסוקה
שם הכותב:
אזרח סופר מודאג 03/08/2007 01:37:24
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
אחרי ש"חינכת" אותנו אודות תרבות כתיבה בבלוגים קשה לי שלא להיות מופתע מתגובה כגון :"כמה שהטרולים של מרחב דפוקים בשכל" פרי כתיבתך החולמניתוהשלומיאלית .
לא יעזור לך ולא תצליח להסיט את הנושא של הבלוג שלך והאובססיה שלך לאמנון מרחב שלא הסכים לבנות לך מכולת.
כטרול מוצהר של ביבס קשה שלא להבחין בנימת תגובתך ההיסטרית עד כמה אתה בלחץ והחשוב יותר עד כמה ביבס פטרונך בלחץ מהפנייה הקרובה למבקר המדינה בעינינו.
עם ביבס ובלי ביבס תאונות דרכים יתרחשו או ימנעו .
אבל בלי ביבס תהיה לנו עיר איכותית יותר .
שם הכותב:
יקי 03/08/2007 12:24:03
אימייל:
כותרת
בתגובה לעיל תנסה להחליף
תגובה
"ביבס" ב-"מרחב" ואת "מבקר המדינה" ב-"מבקר העירייה" ותתחיל להתקרב למציאות
שם הכותב:
אזרח סופר מודאג 03/08/2007 15:25:21
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
אין לי מה להחליף את השמות היות ואינני עוסק במשחקי מילים ובמתמטיקה של משפטים. אני עוסק במציאות . והמציאות היא שמעללי ביבס יובאו ויוצגו גם בפני מבקר המדינה וגורמי אכיפת החוק. הפנייה למשרד המשפטים היא רק השלב הראשון…….
כך שתנסה להתחבר למציאות ותבין עד כמה ביבס ושופריו שקועים בתוך הבוץ . כל נסיון של ביבס באמצעותך לספר לנו סיפורי מקוואות (שגם הם יתפוצצו לביבס בפרצוף – זה לא נגמר עדיין…) ישקיעו את ביבס עמוק עמוק בבוץ .
המשך יבוא……
שם הכותב:
יקי 03/08/2007 16:00:55
אימייל:
כותרת
למי שהספיק לשכוח
תגובה
וועדת משרד המשפטים כתבה בעניינו של ביבס: "אין באמור בחוות הדעת כדי להטיל פגם או דופי במר ביבס באופן אישי. מדובר בחוות דעת עקרונית"
נמתין ונראה מה יהיו ממצאי מבקר העירייה ביחס למרחב. מה שכבר עכשיו ברור, לפני שהמבקר פירסם את ממצאיו, הוא:
1. בניגוד לביבס, מרחב לא ערך גילוי נאות לגבי קשריו עם אותו קבלן.
2. מרחב השתתף בוועדה שבחרה את אותו קבלן.
3. מרחב שיקר לציבור כאשר הכחיש את קשריו עם אותו קבלן.
מינויה של אסתרינה טרטמן לשרת התיירות סוכל בשל הרבה פחות (אמרה שיש לה תואר שני במקום לימודים לקראת תואר שני).
את החרפה הזו צריך להסיר מעלינו. אמנון מרחב: תתפטר!
שם הכותב:
03/08/2007 18:12:15
אימייל:
כותרת
מדובר בחוות דעת עקרונית"
תגובה
יקי וועדת משרד המשפטים כתבה בעניינו של ביבס: "אין באמור בחוות הדעת כדי להטיל פגם או דופי במר ביבס באופן אישי. מדובר בחוות דעת עקרונית"
עיריית מודיעין הציגה נתונים כי הוציאה כ- 200 מליון שקל על
בינוי בתי ספר וגני ילדים מאז תחילת שנת 2003. תוך ביצוע חריגות בסך של מעל 40 מליון ₪ (20% חריגה) חריגה זו לכשעצמו מצריכה בדיקה יסודית של פעילות משכ"ל והממונה מתאם משכ"ל מר חיים ביבס.
באופן עקרוני העבודות בוצעו לכאורה ללא מכרז באמצעות מחלקת ההנדסה הבוחרת את הקבלן מתקשרת אתו בחוזה ומעבירה את הכספים לקבלנים, באמצעות משכ"ל וזאת ללא מכרז – מר ביבס הממונה לשעבר מתאם משכ"ל הוא גם האחראי כיום על מחלקת ההנדסה בעיר מודיעין.
באופן עקרוני זמן קצר לפני הבחירות, שינה מר ביבס את פעילותו בחברת משכ"ל
וכך באופן עקרוני הפך הממונה שלא הצליח לעמוד בתקציב המאושר להקמת מבני החינוך בהתאם להתחייבויות משכ"ל לעיירת מודיעין לאחראי הישיר על עבודת העירייה מול משכ"ל וכמובן על התקציבים הנדרשים לכאורה לכיסוי החריגות שנוצרו כתוצאה מעבודתו של מר חיים ביבס בחברת משכ"ל
באופן ערקוני העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין – חיים ביבס) אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
שם הכותב:
אזרח מודאג מאוד 03/08/2007 18:45:39
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
בואו ננהל דיאלוג בריא .
באם אכן מרחב עבר עבירות מינהל תקין חמורות עליו לתת את הדין בפני השלטונות ולהתפטר . אם לא יעשה זאת עומדת בפנייך האפשרות לפנות גם כן לוועדה לניגוד ענינים במשרד המשפטים לערוך בדיקה מקיפה בעניין מרחב בהסתמך על חוות דעת כאלה ואחרות לרבות חו"ד של מבקר העירייה .
כל עוד מבקר העירייה או כל גורם שלטוני אחר לא יורה בסנקציה כזו או אחרת כלפי מרחב הוא יכול להשאר בתפקידו כנבחר ציבור והציבור הוא זה שישפוט אותו במעשיו . לא אני מפרשן זאת אלא לשון החוק קובעת זאת.
ענינו של ביבס חמור שבעתיים ואולי אף יותר. הברנש , בניגוד להוראת הייו"עמ לממשלה וגופי סמך נוספים במשרד המשפטים אינו מוכן ואינו רוצה להתפטר מתפקידו . על כך יעיד הראיון ההיסטרי (והמיותר לטעמי) שערך כאן באתר בוידאו.
להזכירך , הוראות היוע"מש לממשלה יש להם תוקף חוקי ומחייב ואי ציות להם מהווה לכאורה עבירה על החוק .
על כן ביבס חייב להתפטר ללא כל קשר לסיפורי מקוואות ושאר סיפורי אלף לילה ולילה שאתה וחברייך מנסים לנכס למרחב שגם הם ראויים להבדק בהבטים של לשון הרע והוצאת דיבה לכאורה על כל המשתמע מכך אולם אתה כבר ילד גדול ובטוחני שאתה יודע מה אתה עושה ובוחר את התנסחויותך בקפידה .
הנסיון שלך לקשור בין שני האירועים נובע מנסיון להסית את דעת הקהל מביבס .
אין ספק כי מבקר המדינה ייכנס לעובי הקורה ויבדוק את קשריו של ביבס עם קבלני הלמ"כ , קבלני המשנה שלהם , קשריו עם יו"ר דריקטריון הח"לכ והכל בהתייחס למעמדו כמ"מ ראש העיר , מחזיק תיק הבינוי ומ"מ הועדה לתו"ב וניגוד הענינים .
אף אחד לא מאמין שביבס לא ישר .ביבס הוא איש ישר כנראה שבחר בעיסוק שאינו תואם את תפקידיו הציבוריים ולהיפך . על כך מדינת ישראל הודיעה לו שיתפטר .
אחיזתו של ביבס בציציות תפקדיו פסולות , כוחניות ,מדיפות ריח רע ומחייבות בדיקה של השלטונות וגורמים משפטיים נוספים .
אין ספק כי הציבור ידרוש שתהיה בדיקה מקיפה שכזו והכל ללא כל קשר לנקיון כפיו אלא רק לניגוד הענינים בו הוא נמצא .
הנתונים שמצברים אודות יחסיו עם הגורמים הקשורים הן לתפקדיו כיועץ בחברה למשק וכלכלה והן לתפקדיו בעירייה מעוררים תהיות חמורות וקשות הגובלות לכאורה בהבטים חמורים נוספים הנמצאים בבדיקה בימים אלה ממש.
שם הכותב:
יקי 04/08/2007 01:56:19
אימייל:
כותרת
שלום אמנון מרחב, וברוכים השבים לבלוג
תגובה
אמנון, אני שמח שחזרת להגיב בבלוג, אם כי עדיין אתה מסתתר מאחורי כינויים בדויים. אני תמה, מדוע הינך חושש מלהגיב בשמך?
בכל אופן, אני שמח לפתח איתך דיאלוג בכל כינוי שתבחר – בין אם זה "יריב", "אזרח סופר מודאג", "אזרח מודאג מאוד" וכיו"ב.
אתייחס לנקודות שהעלית להלן:
1. אני מסכים איתך לגבי כך שהציבור הוא זה שישפוט את התנהגותך בפרשת המקווה, אם כי אוסיף את הסייג כי במידה ויתגלו ראיות לעבירה פלילית אז גם עלול להיפתח נגדך הליך פלילי – ע"ע שמעון שבס שהורשע בעבירות של מרמה והפרת אמונים בשתי פרשיות – קידום עסקה זרה בחו"ל והעסקה השניה היתה בניצול מישרתו לצורך קידומן של תוכניות בנייה של חבריו בתמורה לטובות הנאה.
אגב, החברים של שבס בהם מדובר הם האחים גיל ודורון שולדנפריי – האם הם במקרה מוכרים לך, אמנון?
2. באשר למשפט הציבור, אזכיר לך כי הלחץ הציבורי הביא לכך שאסתרינה טרטמן נאלצה לוותר על המינוי לשרת התיירות. כפי שציינתי, המידע שכבר ידוע כרגע מעיד על כך שאתה עשית דברים חמורים יותר מאשר אסתרינה טרטמן.
זה נכון שבהתחלה יצאת יחסית בזול מהעניין, ואני הייתי היחיד שיצא בקריאה להתפטרותך. אבל שים לב למגמה – חיים ביבס יצא נגדך במסיבת עיתונאים מתוקשרת , ומאז עוד ועוד אנשים מצטרפים למעגל המחאה ודורשים את התפטרותך.
כאשר יתפרסם דוח מבקר העירייה, הוא בוודאי רק יוסיף עוד שמן למדורה. או אז מן הסתם גורמים נוספים שיושבים כעת על הגדר, יצטרפו לדרישה פומבית להתפטרותך, והדבר יקבל הד תקשורתי גדול הרבה יותר.
3. אזכיר לך שקמפיין הבחירות המוצלח שלך ב-2003 נשען על הרבה מאוד כסף שגייסת ממקורות עלומים. הנכונות של גורמים אלה להשקיע בך שוב היא פונקציה של אם אתה נתפס בעיניהם כ"ווינר" או כ"לוזר". ההפסד שלך ב-2003, בצירוף עם ההתדרדרות המתמשכת שלך בדעת הקהל בחודשים האחרונים אינה מבשרת טובות באשר לסיכויים שלך לגייס את הכסף הגדול.
אמנון, אתה פשוט מתחיל להצטייר כמישהו שלא מצליח לפספס הזדמנות להכשיל את עצמו – קרי, כלוזר אמיתי.
שנינו יודעים שבלי הכסף הגדול שיאפשר להפיק לך קמפיין מעוצב להפליא אין לך שום סיכוי לנצח בבחירות על בסיס ההישגים הציבוריים הדלים שלך והרקורד של התנהגות הציבורית הפסולה שלך שאתה מפגין לבקרים והמתועד כאן בבלוג.
בקיצור אמנון, זה לא נראה טוב.
4. באשר לביבס, אני מסכים איתך שההתבטאות שלו במסיבת העיתונאים לגבי זה שהוא לא מתכוון להתפטר עקב החלטת משרד המשפטים היתה לא לעניין. אבל כבר באותו יום הוא כבר טרח לתקן ולהבהיר, וכך למשל בתגובתו ל-mcity שהתפרסמה למחרת הוא כתב כך:
"אני אקבל את החומר, אקרא אותו ואז אני אערער על ההחלטה. יחד עם זאת כל פסיקה בנושא זה שהוועדה תקבל אני אכבד במלואה."
5. אם תקרא בגיליון השבוע של "זמן מודיעין" תראה שעיריית מודיעין מסרה כי "ההחלטה ונמוקיה [של משרד המשפטים] טרם הגיעו למשרדי העירייה וכשתגיע היא תילמד ויפעלו על פיה". אתה בוודאי יודע שלגבי המשך עיסוקו של ביבס בתיקים השנויים במחלוקת בתקופת העירעור (ואין לי מושג כמה זמן עירעור כזה לוקח), מי שיחליט בעניין לא יהיה ביבס, אלא היועצת המשפטית של העירייה.
6. באשר להשמצות על קשרי ביבס/ספקטור עם חברות כאלה או אחרות אתה או אפי מלר (הפועל מטעמך בעניין?
לא מסרתם שום נתונים – רק נפנופי ידיים לא משכנעים. האמת, זה נראה כמו ניסיון נואש לנסות להסיט את תשומת הלב מפרשיית המקווה שלך.
7. באשר לרמזים השקופים לגבי תביעת דיבה, הם באמת לא עושים עלי רושם. אבל אם אתה חושב שיש לך בסיס לתביעת דיבה, ואתה חושב שזה לא יציג אותך באור נלעג של מי שמנסה להשתיק ביקורת עליו – אז תעשה מה שאתה מבין. טרחתי לברר את ההיבטים המשפטיים ועל בסיס המידע שקיבלתי יש לי בסיס משפטי איתן להגנה מפני תביעות דיבה קנטרניות. אזכיר לך שגם לפני 3.5 שנים לאחר שיזמתי מודעת עמוד שפורסמה במודיעין ניוז שקראה לתושבי מודיעין להצביע לספקטור ולא לך – התנית את השתתפותך בחוג בית שארח ידידי שי בכך שלא אורשה להשתתף באותו חוג בית כי יש לי דעה נחרצת נגדך, ואמרת שאתה מתכוון לתבוע אותי לאחר הבחירות.
כיבדתי את בקשתך ונמנעתי מלהשתתף לאותו חוג בית, והשארתי לך הודעה במשיבון שלך בה היצעתי לך להתבגר ולהתחיל להפנים את כללי המשחק הדמוקרטיים.
לצערי אמנון, לא התבגרת ולא למדת מאז כלום.
שם הכותב:
רפי – טרול של מרחב 04/08/2007 15:30:32
אימייל:
כותרת
יקי (השנאה) גר במודיעין
תגובה
מבוסס על הספר האהבה שנדדה כתבה מירב עזורי.
לא ידעתי שאתה גר כן אמר אמנון (אהבה) ליקי (שנאה) בפליאה, לא ידעת? ענה יקי (שנאה) זה המקום שהכי כף לגור בו, הגעתי אלי אחרי הרבה המלצות (ביבס, בר דוד, צדוק, יואב טל)
הפסקת לדבר אתי אמר אמנון (אהבה) כן אני מאוד עסוק יש לי המון עבודה להשמיץ אותך ולהפיץ שנאה ברחבי האינטרנט וברחבי העיר מודיעין.
במה אתה עובד? שאל אמנון (אהבה)?
אין לי עבודה מסודרת יש לי חיים מטורפים התחמק יקי (שנאה) שהחל לעבד את סבלנותו, אך אמנון (אהבה) התעקש איזו מין עבודה?
עבודה עם הרבה אקשן אמר יקי (שנאה), אני לא מפסיק לקבל עדכונים או להאמין שאני מקבל עדכונים ובקשות להתקיף אותך מחיים ביבס.
אחרי שיוסי ברח לרומניה היה לי מאד משעמם מזל שיש את ביבס.
כן אני יודע שהיה לך משעמם, יקי (שנאה) צחק כן זה מה שאני הכי אוהב לעשות ובמיוחד לך אמנון (אהבה) אתה אף פעם לא מחזיר.
אמנון (אהבה) התמלא בחמלה כלפי יקי (שנאה) ולא הסכים לפגוע בשנאה למרות הפצרות החברים שאוהבים את אהבה ומאמינים כי אהבה ורק אהבה מחזיק בפתרון למקום בו כולנו גרים למרות שנאה ולמרות שהחברים של שנאה גרמו לחריגות לכאורה של עשרות מיליוני שקלים בבניית העיר.
טוב אמר יקי (שנאה) התנית את השתתפותך בחוג בית שארח ידידי שי בכך שלא אורשה להשתתף באותו חוג בית בגלל השנאה שאני מפיץ ובנוסף לא בנית לי מכולת אז אני המשיך להפיץ שנאה ברחבי העיר.
המשיך אמנון (אהבה) בדרכו עצוב אך לא מיואש אני בטוח כי תושבי מודיעין מבינים באהבה זו עיר הילדים כולם עושים במודיעין אהבה ולא שנאה ולכן יש לנו תקווה.
שם הכותב:
אזרח מודאג מאוד 04/08/2007 18:36:25
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
שמי אינו אמנון מרחב . מעולם ל פגשתיו ובוודאי שאין לי כל קשר אליו ולדמויות האחרות אותם אתה מציין.
על כן איני יכול להתייחס לטענותייך אף כי יכולות להיות שהן מוצדקות .
יחד עם זאת בהקשר לתגובתי הרי שאין כל קשר בין הצורך המיידי והדחוף של ביבס להתפטר בשל ניגוד הענינים החמור שנגלה בפעילותו לבין טרונויותיך\טענותייך\חשדותייך כלפי מרחב.
מדינת ישראל הורתה לביבס לחדול ממספר עיסוקים השל ניגוד ענינים והכל בטוענות של קשר בין שלטון והון , ניגוד ענינים, מינהל תקין ואתיקה ציבורית. אין ספק כי זכות הערעור להחלטה הקשה ולפסול שנמצא בביבס חייב להשמע .
עד אז עליו לפנות את מקומו (נבצרות זמנית) עד אשר יוסקו מסקנות בהקשר לערעורו ללא כל קשר לאמנון מרחב אותו אתה מחפש.
גם החלטת מבקר העיריה כי לכאורה נתגלו מחדלים קשים בהקשרו של מרחב בהתנהלות המקווה לא הובאה בפני מרחב , אין שם המלצה או נגיג הקובע שמרחב צריך להתפטר ואין לה גם סמכות לכך. אתה מצדך קובע שבשל כך חייב מרחב להתפטר .
מקרהו של ביבס חמור שבעתים ואף יותר . שם אתה מקל ראש וממעיט בערך התוקף החוקי של ההחלטה ומביא ציטטות מדוברות העיריה וכו'.
אין קשר בין אם למדה העיריה את החלטת משרד הפנים , ממתינה היא למסמכים ועוד כהנה וכהנה נסיונות להגן על ביבס.
קודם כל שישעה את עצמו בשל תוקף ההחלטה .
באם הינך מעוניין להמשיך איתי בדיאלוג אנא התייחס לנקודה זו ממש.
הנקודה שבה ביבס מתעלם מנחלטת משרד המשפטים ומנסה להרויח זמן ודחיות מיותרות שבוודאי אינן תורמות ליושרה הציבורית שלו .
ואת חשבונך עם מרחב – סגור עם מרחב. את הדילוג ביננו שמור רק לנושא ביבס ואי כבוד החלטת משרד המשפטים בענינו.
שם הכותב:
04/08/2007 20:20:26
אימייל:
כותרת
תגובה
איך שיקי ניסה לספר לנו סיפורי תאונות דרכים. בסוף הוא תמיד חוזר למרב . מרב-ווטש,מודיעין ווטש , תאונות דרכים וכו'.
אובססיה למרחב רק עושה טוב למרחב .
יקי תמשיך אתה היחצ"ן הטוב ביותר שמרחב יכל לחלום עליו.
שם הכותב:
יקי 04/08/2007 21:18:43
אימייל:
כותרת
לטרול של מרחב
תגובה
היפלת אותי מצחוק עם הקטע שלך. מה לאמנון מרחב ולאהבה וחמלה?
להזכירך, אמנון מרחב הוא האיש שהשתלח באלמנת צה"ל ואם חד הורית בישיבת המתנ"ס ואמר לה:
'מי את בכלל, אני לא סופר אותך, את בכלל לא קיימת בשבילי'
אמנון מרחב הוא גם האיש שבחר להשתמש בביטוי "אין אונות" כדי להתייחס למשה ספקטור, שיכול להיות אבא שלו.
אמנון מרחב הוא גם האיש שלא בחל לעשות שימוש בזכר בנו כדי לחלץ את קמפיין הבחירות שלו ממשבר ולטפול על יריביו הפוליטיים האשמות שווא על דברים שלא יעשו.
אמנון מרחב – חמלה ואהבה?! אתה בדרן!!!
שם הכותב:
יקי 04/08/2007 22:22:16
אימייל:
כותרת
לאמנון מרחב (שמסתתר מאחורי הכינוי "אזרח מודאג")
תגובה
אמנון, אתה יכול להמשיך ולהסתתר כמה שתרצה מאחורי הכינוי "אזרח מודאג", וההכחשות שלך לא משכנעות יותר מאשר ההכחשות של דני רוזנפלד שהסתתר במרחב-ווטש מאחורי הכינוי "YAKI PROOF".
אגב אמנון, אני מוכן לזרוק לך את אותה הכפפה שזרקתי בזמנו לדני רוזנפלד, אשר כמובן בחר להשתפן: תודיע כאן שאתה מוכן ש-GO443 ישוו בין כתובות ה-IP שלך לבין כתובות ה-IP שאמנון מרחב השתמש בבלוג שלו, וכן לגבי מגיבים כמו "יריב" ואחרים בבלוג "מרחב ווטש" – וש-GO443 יודיעו ברבים אם יש קשר בין כתובות ה-IP.
אמנון, אם אין לך מה להסתיר, בוודאי תהיה מוכן להרים את הכפפה – ואם תשתפן זה רק מעיד שאני צודק.
כתבת לעיל: "אין ספק כי זכות הערעור להחלטה הקשה ולפסול שנמצא בביבס חייב להשמע"
זה בדיוק מה שאמרת בתגובה לראיון של ביבס:
"ביבס, מתוך לחץ ומצוקה בשל החלטת משרד המשפטים לפיה הוא פועל מזה כשלוש וחצי שנים בניגוד לכללי מינהל תקין ובניגוד עניינים מובהק, מנסה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהממצאים וההאשמות החמורות כנגדו לעבר הכפשות אישיות חסרות יסוד."
כרגיל אמנון, אינך מפספס הזדמנות להפגין את חוסר אמינותך – שכן בניגוד לדבריך, משרד המשפטים לא מצא כל פסול בביבס, ומשרד המשפטים אף טרח להדגיש זאת:
"אין באמור בחוות הדעת כדי להטיל פגם או דופי במר ביבס באופן אישי. מדובר בחוות דעת עקרונית"
לגבי ביבס, משרד המשרד המשפטים מצוטט ב"זמן מודיעין" כי על ביבס להפסיק את תפקידו בהקדם בתוך זמן סביר , בלי כל קשר לתוצאות הערעור", והובהר באותה כתבה כי הציפיה של משרד המשפטים היא שבישיבה הבאה של וועדת התכנון והבניה ביבס כבר לא ישמש בתפקידו. אני מאמין ומשוכנע כי ציפיות משרד המשפטים יתגשמו במלואם.
אמנון, ההשוואה בנושא ניגוד העניינים בינך לבין ביבס מתבקשת, משום שבעוד ביבס ערך גילוי נאות לעירייה על כל עיסוקיו, אתה לא נהגת כך, אלא הסתרת ואף שיקרת לציבור על הקשרים שהיו לך עם הקבלן שזכה בדרך פלא בפרוייקט המקווה, לאחר שאתה החלטת לא לקיים מכרז למרות הסכום הגבוה של ההתקשרות.
אגב אמנון, אני שם לב שהתחמקת מלענות לשאלתי לגבי אם יש לך היכרות או קשרים עם האחים שולדנפריי (יזמי ליגד סנטר). מדוע אינך עונה על השאלה?
שם הכותב:
שלומי מרעות 05/08/2007 08:36:04
אימייל:
כותרת
מניפולטור וקומבינטור
תגובה
יקי ב'זה (נציגו כיום של חיים ביבס, נציגו בעבר של בר דוד וכנראה נציגו בעתיד של יגאל צדוק) בתעמולתו כנגד אמנון מרחב פועל כמניפולטור וקומבינטור.
התנהגותו הישירה לכאורה, הפשוטה לכאורה, – מוטב שלא תטעה איש. מאחורי הפשטות לכאורה עומדת ערמומיות חסרת בושה.
חוסר הבושה הוא אולי המאפיין הבולט ביותר בסילוף עובדות הידועות לכל שאירעו כאן לפני כמה חודשים בסה"כ. הוא עושה זאת בהדרגה, במינון הולך וגובר. ככל שמתרחקים מהאירועים הוא מרשה לעצמו לסלף יותר ויותר.
כבר כיום ידוע יקי כשרלטן משמיצן ויצרן השנאה הראשי במודיעין. בקרוב מאוד יתברר לכולנו שיקי ב'זה פגע פגיעה חמורה מאוד בחיים ביבס (גם הוא סיפור הצלחה אחד גדול) ואז יחבור היקי ליגאל צדוק שהוא כבר סיפור אחר והרבה יותר מעניין.
שם הכותב:
שלומי מרעות 05/08/2007 08:38:48
אימייל:
כותרת
עובדות יקי עובדות
תגובה
חיים ביבס האחראי על הבינוי והפיתוח
עיריית מודיעין הציגה נתונים כי הוציאה כ- 200 מליון שקל על
בינוי בתי ספר וגני ילדים מאז תחילת שנת 2003. תוך ביצוע חריגות בסך של מעל 40 מליון ₪ (20% חריגה) חריגה זו לכשעצמו מצריכה בדיקה יסודית של פעילות משכ"ל והממונה מתאם משכ"ל מר חיים ביבס.
העבודות בוצעו לכאורה ללא מכרז באמצעות מחלקת ההנדסה הבוחרת את
הקבלן מתקשרת אתו בחוזה ומעבירה
את הכספים לקבלנים, באמצעות משכ"ל וזאת ללא מכרז – מר ביבס הממונה לשעבר מתאם משכ"ל הוא גם האחראי כיום על מחלקת ההנדסה בעיר מודיעין.
זמן קצר לפני הבחירות, שינה מר ביבס את פעילותו בחברת משכ"ל
וכך הפך הממונה שלא הצליח לעמוד בתקציב המאושר להקמת מבני החינוך בהתאם להתחייבויות משכ"ל לעיירת מודיעין לאחראי הישיר על עבודת העירייה מול משכ"ל וכמובן על התקציבים הנדרשים לכאורה לכיסוי החריגות שנוצרו כתוצאה מעבודתו של מר חיים ביבס בחברת משכ"ל
העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין – חיים ביבס) אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
שם הכותב:
אזרח מודאג מאוד 05/08/2007 13:36:23
אימייל:
כותרת
ליקי
תגובה
כנראה שסוג התקשורת ביננו היא HALF DUPLEX (חחד כיוונית) . אני שואל אותך שאלות ואתה עונה את מה שאתה רוצה לענות . קרי הכפשות על אמנון מרחב וכו' .
הנני מבין שהינך נמנע מלענות על השאלות הקשות בהקשר הציבורי הקשה על ביבס ומנסה להסית את הדיאלוג לאמנון מרחב .
היות ושמי אינו אמנון מרחב ותהיותך לגבי כשרות פעילותו של מרחב אינה מעניני בשלב זה, אסיים בזאת את הדיאלוג כשהאמירה הקובעת והמתבקשת היא שביבס אינו יכול לתפקד בתפקדיו הציבוריים או בחלק מהם והכל כלשון החוק, משרד המשפטים ומדינת ישראל .
את חוסר ציותו שלן ביבס להוראת משרד המשפטים ישפוט כבר הציבור.
שם הכותב:
נטלי א. 05/08/2007 14:46:12
אימייל:
כותרת
מה קרה מרחב?
תגובה
אתה מתחיל להבין שמישהו עוקף אותך בסיבוב? בגלל זה אתה מחבר את השם של יגאל צדוק לכל מיני פוליטיקאים? אייי אייי מרחב…. מתי תבין? הציבור מאס בך! כמה חבל שאתה כזה נואש- זה קל מידי!
ואין צורך שתתפטר- בנובמבר 2008 תשפיל את עצמך זה יהיה יותר כיף לא???
שם הכותב:
יקי 05/08/2007 14:50:38
אימייל:
כותרת
לאמנון מרחב (שמסתתר מאחורי הכינוי "אזרח מודאג")
תגובה
אמנון יקירי,
בניגוד למה שאתה טוען, עניתי לך במישרין על שאלתך לגבי המשך כהונתו של ביבס בפיסקה הבאה מתגובתי לעיל:
"לגבי ביבס, משרד המשפטים מצוטט ב"זמן מודיעין" – "כי על ביבס להפסיק את תפקידו בהקדם בתוך זמן סביר , בלי כל קשר לתוצאות הערעור", והובהר באותה כתבה כי הציפיה של משרד המשפטים היא שבישיבה הבאה של וועדת התכנון והבניה ביבס כבר לא ישמש בתפקידו. אני מאמין ומשוכנע כי ציפיות משרד המשפטים יתגשמו במלואם."
כצפוי אמנון, השתפנת מלהרים את הכפפה ביחס להשוואת כתובות ה-IP שלך ושל אמנון מרחב. לו באמת לא היית אמנון מרחב כפי שאתה טוען, לא היית לך כל מניעה להרים את הכפפה.
אמנון, אני מבין שלא נקבל ממך תשובה על השאלה לגבי קשריך עם האחים שולדנפריי, והאם דורון או גיל שולדנפריי תמכו בקמפיין הבחירות שלך לראשות העיר ב-2003?
שם הכותב:
שלומי מרעות 05/08/2007 15:03:32
אימייל:
כותרת
מניפולטור וקומבינטור
תגובה
יקי ב'זה (נציגו כיום של חיים ביבס, נציגו בעבר של בר דוד וכנראה נציגו בעתיד של יגאל צדוק) בתעמולתו כנגד אמנון מרחב פועל כמניפולטור וקומבינטור.
התנהגותו הישירה לכאורה, הפשוטה לכאורה, – מוטב שלא תטעה איש. מאחורי הפשטות לכאורה עומדת ערמומיות חסרת בושה.
חוסר הבושה הוא אולי המאפיין הבולט ביותר בסילוף עובדות הידועות לכל שאירעו כאן לפני כמה חודשים בסה"כ. הוא עושה זאת בהדרגה, במינון הולך וגובר. ככל שמתרחקים מהאירועים הוא מרשה לעצמו לסלף יותר ויותר.
כבר כיום ידוע יקי כשרלטן משמיצן ויצרן השנאה הראשי במודיעין. בקרוב מאוד יתברר לכולנו שיקי ב'זה פגע פגיעה חמורה מאוד בחיים ביבס (גם הוא סיפור הצלחה אחד גדול) ואז יחבור היקי ליגאל צדוק שהוא כבר סיפור אחר והרבה יותר מעניין.
שם הכותב:
אמיר 05/08/2007 20:42:30
אימייל:
כותרת
יקי שלום
תגובה
אני עוקב אחר הכתיבה שלך בעקבות המלצה של חברה שמבלה פה די הרבה, רוצה לומר שהתרשמתי מהכנות, מהעומק ומהיסודיות
חבל שהתקשורת המקומית שלנו לא פועלת באותה דרך
כל מה שנותר לי זה לברך
שם הכותב:
אמירה (גדי) 05/08/2007 22:37:44
אימייל:
כותרת
יקי שלום
תגובה
אני עוקבת אחר הכתיבה שלך בעקבות המלצה של חבר שמבלה פה די הרבה, רוצה לומר שהתרשמתי מהכנות, מהעומק ומהיסודיות של המגיבים נגדך .
טוב שהתקשורת המקומית שלנו גם היא פועלת באותה דרך.
כל מה שנותר לי זה לברך את התקשורת המקומית וכמובן את המגיבים נגדך…..
שם הכותב:
יפעת 05/08/2007 23:13:15
אימייל:
כותרת
תגובה
פשוט תת רמה
אם ככה מגיבים אנשי מרחב בשמו לא נותר לנו אלא לבקש
אמנון מרחב… תתפטר כי באמת מגיע לנו יותר…
שם הכותב:
יקי 06/08/2007 01:01:09
אימייל:
כותרת
אמיר, תודה על המשוב המפרגן
תגובה
ושימותו (הטרולים) הקנאים
שם הכותב:
06/08/2007 09:24:37
אימייל:
כותרת
תגובה
ביבס = צדוק = רע לתושבי מודיעין
שם הכותב:
06/08/2007 11:44:50
אימייל:
כותרת
תגובה
אמנון מרחב תתפטר… מגיע לנו יותר
שם הכותב:
06/08/2007 12:41:15
אימייל:
כותרת
תגובה
ביבס = צדוק = רע לתושבי מודיעין
שם הכותב:
06/08/2007 14:10:54
אימייל:
כותרת
תגובה
ביבס = צדוק = רע לתושבי מודיעין
שם הכותב:
06/08/2007 15:23:31
אימייל:
כותרת
עובדות יקי עובדות
תגובה
חיים ביבס האחראי על הבינוי והפיתוח
עיריית מודיעין הציגה נתונים כי הוציאה כ- 200 מליון שקל על
בינוי בתי ספר וגני ילדים מאז תחילת שנת 2003. תוך ביצוע חריגות בסך של מעל 40 מליון ₪ (20% חריגה) חריגה זו לכשעצמו מצריכה בדיקה יסודית של פעילות משכ"ל והממונה מתאם משכ"ל מר חיים ביבס.
העבודות בוצעו לכאורה ללא מכרז באמצעות מחלקת ההנדסה הבוחרת את
הקבלן מתקשרת אתו בחוזה ומעבירה
את הכספים לקבלנים, באמצעות משכ"ל וזאת ללא מכרז – מר ביבס הממונה לשעבר מתאם משכ"ל הוא גם האחראי כיום על מחלקת ההנדסה בעיר מודיעין.
זמן קצר לפני הבחירות, שינה מר ביבס את פעילותו בחברת משכ"ל
וכך הפך הממונה שלא הצליח לעמוד בתקציב המאושר להקמת מבני החינוך בהתאם להתחייבויות משכ"ל לעיירת מודיעין לאחראי הישיר על עבודת העירייה מול משכ"ל וכמובן על התקציבים הנדרשים לכאורה לכיסוי החריגות שנוצרו כתוצאה מעבודתו של מר חיים ביבס בחברת משכ"ל
העירייה ומשרד התחבורה ימשיכו להפגין אוזלת יד ולהתקשקש ביניהם בוועדות, אנו נמשיך לשמוע את מילת הקסם "בקרוב" (כי עיריית מודיעין – חיים ביבס) אינה מסוגלת להתחייב לתושביה על לוחות זמנים) ובינתיים חיי תושבי מודיעין ימשיכו להיות הפקר.
שם הכותב:
ליאת 06/08/2007 16:33:07
אימייל:
כותרת
יקי שלום
תגובה
שלא ירפו ידייך כל הכבוד
הוא בסוף יתפטר
שם הכותב:
06/08/2007 17:19:12
אימייל:
כותרת
תגובה
ביבס = צדוק = רע לתושבי מודיעין
שם הכותב:
06/08/2007 18:37:58
אימייל:
כותרת
תגובה
גונדא=מרחב=אבי עזר= סמרטוטים= חבורת לוזריםםםםםםםםםםםם
שם הכותב:
שלומי מרעות 07/08/2007 08:31:48
אימייל:
כותרת
מניפולטור וקומבינטור
תגובה
יקי ב'זה (נציגו כיום של חיים ביבס, נציגו בעבר של בר דוד וכנראה נציגו בעתיד של יגאל צדוק) בתעמולתו כנגד אמנון מרחב פועל כמניפולטור וקומבינטור.
התנהגותו הישירה לכאורה, הפשוטה לכאורה, – מוטב שלא תטעה איש. מאחורי הפשטות לכאורה עומדת ערמומיות חסרת בושה.
חוסר הבושה הוא אולי המאפיין הבולט ביותר בסילוף עובדות הידועות לכל שאירעו כאן לפני כמה חודשים בסה"כ. הוא עושה זאת בהדרגה, במינון הולך וגובר. ככל שמתרחקים מהאירועים הוא מרשה לעצמו לסלף יותר ויותר.
כבר כיום ידוע יקי כשרלטן משמיצן ויצרן השנאה הראשי במודיעין. בקרוב מאוד יתברר לכולנו שיקי ב'זה פגע פגיעה חמורה מאוד בחיים ביבס (גם הוא סיפור הצלחה אחד גדול) ואז יחבור היקי ליגאל צדוק שהוא כבר סיפור אחר והרבה יותר מעניין.
שם הכותב:
07/08/2007 09:59:19
אימייל:
כותרת
תגובה
ביבס = צדוק = רע לתושבי מודיעין
שם הכותב:
מרחב תתפטר 11/08/2007 18:35:42
אימייל:
כותרת
האזרח "המודאג" מרחב
תגובה
כמי שמכיר היטב את סגנון דיבורו של מרחב וסגנון הכתיבה שלו, אין לי ספק שאמנון מרחב מתחבא מאחורי הכינוי "האזרח המודאג".
אם לא שמתם לב, ה"אזרח המודאג" משתמש בלשון משפטית (מרחב הוא עורך דין), ומגלה בקיאות מדהימה הן בלשון החוק והן בשפה מקצועית דהיינו קיצורים שאינם מוכרים לאזרח הפשוט כמו תו"ב (תכנון ובנייה) וכדומה.
אחחח אמנון מתי תפסיק להתחבא מאחורי פרגודים???????? ככה אתה רוצה לנהל את העיר???????
יאללה, תתפטר, נמאסתתתתתת